loading...
فرشته ى دنياى من
سپيده بازدید : 6 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

اصلاً اسمایلی میذارم نمیدونم میفته یا نه؟

نتشون هم ای دی اس ال هستش فک کنم مشکل از پی سی باشه.

آقا معراج از اسم آبجیش رو نمایی کرد:نگار  شِت

ایش دیروز خواهرزاده ی زن عمو جدیده هم اونجا بود تازه نامزد شده همسن منه انقدررر قیافه میگرفت

سفره به اون گندگی رو انداختم غذاهارو کشیدم خانوم مث ملکه ها از جاش تکون نخورد

جمع کردنی از جام بلند نشدم.آنچنان میگن صبا انگار ملکه سباست منم از عمد پرسیدم شما همونی نیستی که دانشگاهشو نصفه ول کرد  اصن با خاک یکسانش کردم  چیکار کنم اون انقرد تیکه انداخت باید جواب میدادم یا نه؟

مامان جونم الان میگه سپیده چقدر بدجنسه

عموم مونده تو رودرواسی نمیخواد نگار بذاره از یه طرفم نمیخواد دل معراج بشکنه.آدم انقدر بی غیرت؟واسه بچه زن باباش اسم میذاره.

منم رفتم دیدمش اندازه یه جوجه بود.شبیه باباش بود به نظرم.گفتن شبیه منه گفتم نههههههههه خدانکنه مامانشم شنید فک کنم.

اسمشو میذاشتن یلدا قشنگ تر بود چون شب یلدا به دنیا اومد.

خخخ وای یه چیزی یادم افتاد مامان جونم اون روز میگه من دو تا نوه میخوام بعدش مامانم میگه ۴ تا کمتر باشه اسم منو نیار  خاک به سرم ۴ تا  کی خرجشو میده :)))

میدونید اون روز حاج آقا چی گفت منم از ذوق داشتم میمردم گفت سپیده هنرمنده منم از ذوق مردم

یعنی از وقتی رسیدم یک ریز دارم ار مامان جونم اینا میگم سر همه رو بردم

آهاااااااااااااا انقرد دیشب گریم گرفته بود من کوهنوردی دوست دارم قراره با پسرخالم و مرتضی بریم.گفتم به بابام برام کفش کوهنوردی میگیری؟گفت نه میخوای چیکار.دیشب یه جفت کفش کوهنوردی مارک عالی به عموم کادو داد نمیدونمم از کجا خریده.تو رو خرا شانسمو میبینید.

نزدیک ۲۰۰ تومن هم وسایل آورده بود واسه نگار و ۱۰۰ هم گذاشت رو قنداقش.

من از چی ناراحتم؟از این که به بچه ی اون زن و به شاهکار عموم اینجوری میرسه وگرنه ۴ سال پیش رو قنداق فاطی ۵۰۰ گذاشت هیچی نگفتم.

با این که رو قنداق من یه باقالی هم نذاشتن.حالا بگذریم.ولی خیلی اعصابم خورده.

دیشب انشای امیرحسین رو میخوندم نوشته بود دلم برای مادرم تنگ شده.

خیلی ناراحتم.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
درباره ما
من یه عروسم که یه مادرشوهر متفاوت دارم که خیلی بیشتر از خیلی برام عزیزه ;) این وبلاگ برای اینه که گوشه ای محبت من به مامان عزیزم رو نشون بده و این در مقابل مهربونی ها و خوبی های مامان جونم هیچه. مامان مهربونم خیلی خیلی دوستون دارم و از خدا میخوام همیشه ی همیشه سایتون بالای سر ما باشه ^ ___ ^
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 91