loading...
فرشته ى دنياى من
سپيده بازدید : 4 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

سلام

بلاگفای بی تربیت وبلاگ هارو باز نمیکنه منم مجبور شدم بعد چندسال بهش خیانت کنم و به پیشنهاد برادرشوهرجان بیام اینجا

در حال حاضر خونه ی عمه م هستم سوپ خوردم اما غذا نخوردم مرغ بوی ماهی میداد گفتم زن عمو و عمه کوچیکمم لب نزدن

کامپیوتر عمه مهتاب اینا افتضاحه و فضای اینجام برام غریبه ست نمیدونم چی مینویسم

امیرحسین آویزون شده از گردنم بوسم میکنه میگم برو اونور دیگه بزرگ شدی ۱۱ سالته خرس گنده

امروز عمه میگه از النگوهات خوشم میاد بفروش به من بعد مامان جووووونم اس داده که بگو شما بندازین من برای سپیده میگیرم

عمه م میگه چقرد خانومه ماردشوهرت.گفتم پس چی من چندساله دارم اینو میگم

بعد میگه بگو عمه م میگه انقدر لوسش نکنید که مامان جونمممم یه جواب عالیییییی داد الهی قربونش بشم مننننن

عمه مهربونم میگه قدرشونو بدون همچین کسایی کم پیدا میشن گفتم بعلهههه اصلا پیدا نمیشه بعدم مامان جونم زنگ زده بود عوی بزرگمم که مثل بابای بابامه در واقع تو خونه بود میدید من نیشم بازه حرف میزنم عمه م میگه باشینا دولانیم قیننه سینن دانیشیر!بعد هر هر همشون خندیدن بی فرهنگا

ای وای منو صدا کردن من برم

راستی مامان جون مهربونم برام یه پلیور بافتههههههه

دستش درد نکنه

قربون دستش بشم من

بعدا میام به سر و وضع وبلاگ میرسم

مامان جونی مواظب خودتون باشییییییید

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من یه عروسم که یه مادرشوهر متفاوت دارم که خیلی بیشتر از خیلی برام عزیزه ;) این وبلاگ برای اینه که گوشه ای محبت من به مامان عزیزم رو نشون بده و این در مقابل مهربونی ها و خوبی های مامان جونم هیچه. مامان مهربونم خیلی خیلی دوستون دارم و از خدا میخوام همیشه ی همیشه سایتون بالای سر ما باشه ^ ___ ^
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 92